مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 09:502020-07-15ورزشي

تابع وزارت نفت هستیم / قصد کناره گیری از لیگ 2 فوتبال را نداریم


مدیرعامل باشگاه ملی حفاری با رد تمام شایعات مبنی بر تصمیم مدیرعامل شرکت ملی حفاری به عدم تیم داری در لیگ دو فوتبال کشور، گفت: اگر هدف تیم داری نبود، - ایسنا/خوزستان مدیرعامل باشگاه ملی حفاری با رد تمام شایعات مبنی بر تصمیم مدیرعامل شرکت ملی حفاری به عدم تیم داری در لیگ دو فوتبال کشور، گفت: اگر هدف تیم داری نبود، بودجه آن را مشخص نمی کردیم.

سید سالار محمدنیا در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز 25 تیرماه در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: ورزش حفاری یکی از قطب های ورزش استان و کشور محسوب می شود که در بخش های قهرمانی و همگانی نیز تیم داری می کنیم.

در حال حاضر باشگاه ملی حفاری با توجه به اولویت و اهمیت ورزش همگانی در سلامت، نشاط و شادابی کارکنان در 30 رشته همگانی فعالیت دارد.

به ویژه از زمانی که آقای موسوی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران شده است، به توسعه و ترویج ورزش همگانی بین کارکنان و خانواده آن ها و همچنین دستگاه های حفاری تاکید ویژه داشته است.

*ورزش حفاری تنها مختص استان خوزستان نیست به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: شرکت ملی حفاری، 72 دستگاه در چندین استان کشور دارد و به نوعی ورزش ملی حفاری، ورزش فراستانی محسوب می شود که همه رشته های آن نیز مورد حمایت قرار دارند و این واقعا یک کار بزرگی است و نشان می دهد ورزش حفاری تنها مختص استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابع وزارت نفت هستیم / قصد کناره گیری از لیگ 2 فوتبال را نداریم

تابع وزارت نفت هستیم / قصد کناره گیری از لیگ 2 فوتبال را نداریم