مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 10:152020-07-15ورزشي

قصد کناره گیری از لیگ را در هیچ رشته ای نداریم


مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز گفت: علیرغم صحبت هایی که در برخی فضاهای مجازی می شود، قصد کناره گیری از لیگ در هیچ رشته ای را نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سیدسالار محمدنیا مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز، روز ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: باشگاه ملی حفاری از قطب های ورزش خوزستان و کشور است که از سال ها در ورزش همگانی و قهرمانی فعالیت کرده و این موضوع از تعهدات اجتماعی شرکت ملی حفاری به حساب می آید.

وی افزود: توسعه ورزش همگانی همواره مدنظر این شرکت بوده است و باشگاه ملی حفاری برای شادی و نشاط کارکنان و دیگر افراد جامعه در30 رشته همگانی فعالیت می کند.

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز گفت: در سال 98 با توجه به کاهش بودجه ما در حوزه قهرمانی، توسعه ورزش همگانی در دستور کار قرار گرفت و البته در حوزه بهبود زیرساخت و بهسازی سالن های ورزشی اقدامات موثری انجام دادیم.

همچنین با حمایت مدیرعامل شرکت ملی حفاری، 10 رشته قهرمانی و حرفه ای داشتیم که در همه آن ها نتیجه خوبی گرفتیم.

وی با اشاره به عملکرد تیم های ورزشی مختلف باشگاه حفاری، بیان کرد: در مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال بانوان قهرمان مسابقات شدیم؛ در کاراته عنوان سوم لیگ را کسب کردیم؛ در وزنه برداری قطب اصلی کشور هستیم و با 2 تیم کاملا بومی عنوان اول و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصد کناره گیری از لیگ را در هیچ رشته ای نداریم

قصد کناره گیری از لیگ را در هیچ رشته ای نداریم