مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 10:202020-07-15بين الملل

نگرانی کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل از فقدان استقلال در سیستم قضایی ونزوئلا


کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل روز سه شنبه در گزارشی اعلام کرد، استقلال سیستم دادگستری ونزوئلا به طرز قابل توجهی تضعیف شده و باعث نقض مصونیت و نقض حقوق بشر شده است.

- کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل روز سه شنبه در گزارشی اعلام کرد، استقلال سیستم دادگستری ونزوئلا "به طرز قابل توجهی تضعیف شده" و باعث نقض مصونیت و نقض حقوق بشر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه ، سند 15 صفحه ای میچل باچله، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل در ماه سپتامبر به دستور شورای حقوق بشر سازمان ملل تهیه شد و امروز در مقابل این شورا قرائت خواهد شد.

این سند یک هفته بعد از آن منتشر شد که دیوان عالی ونزوئلا، متشکل از قاضی های وفادار به نیکولاس مادورو، به خوان گوایدو دستور داد از جایگاهش به عنوان رهبر حزب اصلی اپوزیسیون، کنار برود.

در همین حال، گزارش دفتر کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل حاکی از آن است که باچله، نگران فقدان استقلال در سیستم دادگستری ونزوئلا باقی می ماند .

کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل بیان می کند که استقلال سیستم دادگستری ونزوئلا به خاطر عدم ایمنی تصدی قاضی ها و دادستان ها، عدم شفافیت در فرآیند تعیین، شرایط کاری بی ثبات و دخالت سیاسی، تضعیف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل از فقدان استقلال در سیستم قضایی ونزوئلا

نگرانی کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل از فقدان استقلال در سیستم قضایی ونزوئلا