مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 10:402020-07-15اقتصادي

انجام سرویس ادواری محصولات سایپا در روزهای جمعه


به منظور کاهش ترددهای درون شهری در طول هفته و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، افزایش رضایت مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت مطلوب،تعمیرگاه های مرکزی سایپا در تهران، - روزهای جمعه نیز خدمات می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سایپانیوز به نقل از روابط عمومی سایپایدک، تعمیرگاه های مرکزی سازمان خدمات پس از فروش سایپا با هدف کاهش ترددهای درون شهری در روزهای هفته و افزایش رضایت مشتریان، در روزهای جمعه نیز با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی به ارائه خدمات سرویس های ادواری به مشتریان محترم خواهند پرداخت.

مشتریان و مالکان خودروهای سواری گروه سایپا به منظور بهره مندی از این خدمات و صرفه جویی در زمان خود در طول هفته، می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سایپایدک به نشانی www.

saipayadak.

org نسبت به دریافت نوبت پذیرش اقدام کنند.

بنابراین گزارش، تعمیرگاه مرکزی شماره یک سایپایدک به آدرس خیابان دماوند، بعد از چهارراه تهرانپارس، ارائه خدمات به خودروهای پراید، تیبا، زانتیا، C5، سراتو، تندر 90، مگان، ریچ، برلیانس، چانگان، S300 و ساندرو را در دستور کار دارد.

در تعمیرگاه مرکزی شماره دو سایپایدک در سه راه آذری، به سمت میدان قزوین نیز خودروهای پراید، ریو، تیبا، ساینا، چانگان، برلیانس، سایپا 151 و آریو خدمت دریافت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام سرویس ادواری محصولات سایپا در روزهای جمعه

انجام سرویس ادواری محصولات سایپا در روزهای جمعه