مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 10:402020-07-15ورزشي

تمهیدات ضدکرونایی «میدون»/ داوران برنامه تغییر کردند


با آغاز فصل دوم مسابقه کارآفرینی و تلویزیونی«میدون» تغییراتی در ترکیب هیات داوران و شیوه داوری این برنامه صورت گرفته است.

- با آغاز فصل دوم مسابقه کارآفرینی و تلویزیونی میدون تغییراتی در ترکیب هیات داوران و شیوه داوری این برنامه صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه میدون ، فصل دوم مسابقه تلویزیونی میدون از 26 و 27 تیر روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

با توجه به تغییرات اخیر برنامه، علیرضا نبی، امیرحسین اسدی و پرویز کرمی که در فصل اول، برنامه را با قضاوت خود همراهی کرده بودند در جمع داوران این فصل حضور نخواهند داشت.

عوامل مسابقه تلوزیونی میدون ، ضمن قدردانی از حضور این داوران و کارشناسان در فصل اول مسابقه، سه داور جدید را در برنامه روز پنجشنبه 26 تیر معرفی خواهند کرد.

همچنین مینا مهرنوش و علیرضا یونچی که به عنوان داور در فصل اول حضور داشتند، همچنان در این تیم به قضاوت عملکرد شرکت کنندگان میدون می پردازند.

شیوه داوری در میدون نیز تغییر کرده است؛ در فصل اول مسابقه 5 داور حاضر در مسابقه، 20 سکه در اختیار داشته که با توجه به عملکرد هر شرکت کننده از آنها استفاده کرده و فرایند امتیازدهی انجام می شد اما با آغاز فصل دوم میدون ، هر داور برای هر شرکت کننده 7 سکه در نظر می گیرد و داور با توجه به ایرادات عملکرد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات ضدکرونایی «میدون»/ داوران برنامه تغییر کردند

تمهیدات ضدکرونایی «میدون»/ داوران برنامه تغییر کردند