مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 10:452020-07-15سياسي

مرحله دوم رزمایش کمک به نیازمندان استان سمنان برگزار می شود


فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: مرحله دوم رزمایش کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا همزمان با هفته ولایت در سطح استان برگزار خواهد شد.

- سمنان- فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: مرحله دوم رزمایش کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا همزمان با هفته ولایت در سطح استان برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حمید دامغانی ظهر چهارشنبه در دیدار با رییس کمیته امداد استان سمنان به میزبانی این اداره کل در سمنان ضمن بیان اینکه رزمایش کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا در سطح استان برای بار دوم برگزار خواهد شد، بیان کرد: سپاه پاسداران با همراهی آحاد مردم و بسیجیان در قالب پایگاه های شهری و روستایی در این مرحله نیز کمک های خوبی را به نیازمندان می رساند.

وی با بیان اینکه این رزمایش قرار است در هفته ولایت برگزار شود، افزود: محقق شدن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای کمک مومنانه راهبرد اصلی این رزمایش است که در مرحله آن بالغ بر 80 هزار بسته حمایتی بین نیازمندان استان توزیع شد.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه سپاه با همراهی مردم و دیگر نهادهای همچنین می تواند در زمینه های مختلفی با کمیته امداد همراهی کند که آزادی زندانیان یکی از این مسائل است، تاکید داشت: سال گذشته 14 زندانی به همت مردم و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله دوم رزمایش کمک به نیازمندان استان سمنان برگزار می شود

مرحله دوم رزمایش کمک به نیازمندان استان سمنان برگزار می شود