مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 11:152020-07-15سياسي

«مدیر کل» حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان منصوب شد


آیین تودیع و معارفه مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار گردید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، با حضور سیروس صابری رییس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی و نمایندگان ادارات و ارگان های مختلف استان مراسم تکریم و معارفه مدیر کل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در سالن جلسات حوزه ریاست این دانشگاه برگزار شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه ضمن قدر دانی از زحمات محمد جعفر امیری مدیر کل سابق حراست دانشگاه گفت: حراست یکی از بازوان اصلی کمک به توسعه و رشد دانشگاه است و امیدوارم با حضور مدیر جدید و استفاده از توانایی های ایشان شاهد ارتقای روز افزون دانشگاه باشیم.

دکتر فرهاد گل محمدی با اشاره به اهمیت فعالیت های حوزه حراست در دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: حراست جایی نیست که ارباب رجوع از حضور در آن بترسند و خدای ناکرده اگر مشکلی وجود داشت بدلیل ترس به آنجا مراجعه نکنند و محیط حراست باید احساس امنیت و آرامش را در افراد تقویت کند و خوشبختانه امروز نیز اینچنین است.

ایشان خاطر نشان کرد: حفظ آبروی افراد یکی دیگر  از مهمترین وظایف حراست در دانشگاه است و آنچه که حراست را در دانشگاه آزاد اسلامی با سایر حراست ها متفاوت می کند صیانت از علم و افراد دانشمند و علمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مدیر کل» حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان منصوب شد

«مدیر کل» حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان منصوب شد