مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 11:352020-07-15سياسي

پروژه کنارگذر مهرشهر با سرعت بالایی در حال اجرا است


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج با اشاره به ترافیک سنگین در محدوده راه آهن، گفت: پروژه کنارگذر مهرشهر با سرعت بالایی در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رحیم خستو در دویست وچهارمین جلسه علنی شورای شهر کرج با اشاره به اینکه پروژه مجموعه پل های شهدای حصارک باید سال گذشته به پایان می رسید، گفت: از شهرداری خواستیم در این خصوص پاسخگو باشد، گاهی کوتاهی پیمانکار یا مدیران میانی موجب بروز مشکلاتی در پروژه می شود.

وی با تاکید بر اینکه مقرر بود پروژه مجموعه پل های حصارک دو ساله انجام شود اما شش سال گذشته و همچنان کار به پایان نرسیده است، گفت: اعتبار این پروژه از 60 میلیارد به 80 میلیارد تومان افزایش یافت.

نایب رییس شورای شهر کرج با اشاره به ترمیم قیمت های این پروژه، گفت: مقرر بود پایان سال گذشته این پروژه بهره برداری شود به همین منظور در بودجه سال جاری رقمی به آن اختصاص نیافته است.

خستو با بیان اینکه پروژه پل حصارک باید با منابع سال گذشته به بهره برداری می رسید، گفت: مسئولان شهرداری وعده اتمام پروژه در زمان مشخص را داده بودند ما در کنار حفظ کیان شورای شهر و در نظر گرفتن تلاش های شهردار می خواهیم به وعده های داده شده توجه ویژه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه کنارگذر مهرشهر با سرعت بالایی در حال اجرا است

پروژه کنارگذر مهرشهر با سرعت بالایی در حال اجرا است