مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 11:452020-07-15اقتصادي

تزریق گاز به مخزن شوریجه 55 درصد افزایش یافت


مقایسه میزان گاز طبیعی تزریق شده به مخزن «شوریجه دی» در چهار ماه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، نشان دهنده افزایش 55 درصدی تزریق گاز است.

- مقایسه میزان گاز طبیعی تزریق شده به مخزن شوریجه دی در چهار ماه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، نشان دهنده افزایش 55 درصدی تزریق گاز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، سیدابوالحسن محمدی، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق با اشاره به لزوم انجام پروژه های ذخیره سازی برای تأمین گاز مصرفی در کشور گفت: تأمین انرژی پایدار در مناطق شمال و شمال شرق و مسافت و دوری این مناطق از مراکز اصلی تولید گاز در جنوب کشور همواره یکی از دغدغه های مدیریت شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به عنوان تنها تولیدکننده گاز در این مناطق بوده و توسعه شبکه گازرسانی و مصرف روزافزون گاز در کشور اهمیت ذخیره سازی را دوچندان کرده است.

وی درباره راه اندازی مرکز جمع آوری مخزن ذخیره سازی شوریجه دی از سوی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران افزود: سال گذشته با هدف تسهیل و انعطاف پذیری در فرآیند تولید گاز از مخزن ذخیره سازی شوریجه دی، مرکز جمع آوری این مجموعه که شامل احداث تأسیسات جمع آوری گاز (پانزده راهه)، تابلوهای برق و سیستم های کنترل و قطع اضطراری، مشعل سوزا، خطوط لوله تولید و بازتولید و اتصال خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق گاز به مخزن شوریجه 55 درصد افزایش یافت

تزریق گاز به مخزن شوریجه 55 درصد افزایش یافت