مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 11:452020-07-15پزشكي

قول وزارت بهداشت برای تامین نیروی انسانی متخصص لرستان/ خرید تجهیزات مورد نیاز


معاون درمان وزارت بهداشت، تاکید کرد: در حوزه تامین نیروی متخصص مورد نیاز حوزه بهداشت و درمان، طی شهریور ماه توجه بیشتری را به استان لرستان خواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم جان بابایی امروز چهارشنبه در حاشیه ستاد مدیریت کرونا لرستان در سخنانی با تاکید بر اینکه کمبودهایی در حوزه زیرساخت های درمانی لرستان وجود دارد که قدیمی است و باید اصلاح شوند، عنوان کرد: وزارت بهداشت در کنار لرستان است و برای رفع این کمبودها اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

معاون درمان وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه اولین مسئله ای که لرستان نیاز دارد توسعه تخت های ویژه است، تصریح کرد: در مرحله اول 38 تخت ویژه با همه تجهیزات مرتبط به استان اختصاص یافته است، تا کنون 20 مورد از این تخت ها در استان استقرار یافته و 10 مورد دیگر نیز طی چند روز آینده به استان وارد می شود، تلاش ما این بوده که تا کمتر از دو هفته آینده همه این تجهیزات و تخت های ویژه را تکمیل کنیم.

جان بابایی، تاکید کرد: اگر استان در شهرستان ها فضا ایجاد کند، به طور حتم وزارت بهداشت این تجهیزات را تأمین خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه در بحث تجهیزات سرمایه ای مانند سی تی اسکن در برخی از شهرها مشکل داریم که هفته آینده این مشکل در شهر الشتر رفع خواهد شد، بیان داشت: شهرهای دیگر نیز در لیست خرید وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول وزارت بهداشت برای تامین نیروی انسانی متخصص لرستان/ خرید تجهیزات مورد نیاز

قول وزارت بهداشت برای تامین نیروی انسانی متخصص لرستان/ خرید تجهیزات مورد نیاز