مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 12:452020-07-15اقتصادي

مشترکین مصرف برق در تابستان را مدیریت کنند


مدیرعامل توزیع برق گیلان بالاترین پیک مصرفی استان گیلان در تابستان امسال را یک هزار و 560 مگاوات اعلام کرد و گفت: برای مدیریت مصرف از مشترکین انتظار داریم که همکاری خود را برای صرفه جویی در مصرف برق تا پایان تابستان داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، محمد اسماعیل هنرمند عصر امروز در دیدار با فرماندار رودسر پیرامون برنامه ها و پروژه های توزیع امور برق اطهار کرد: وضعیت پایداری برق استان گیلان، ارتباط مستقیمی با صرفه جویی مشترکین این استان دارد که خوشبختانه این همکاری توسط مشترکین به نحو مطلوب صورت گرفته است.

وی بالاترین پیک مصرفی استان گیلان در تابستان امسال را یک هزار و 560 مگاوات اعلام کرد و افزود: برای مدیریت مصرف برق، از مشترکین انتظار داریم که همکاری خود را برای صرفه جویی در مصرف برق تا پایان تابستان داشته باشند تا با کمترین مشکل، پیک تابستان سپری شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان با اشاره به وضعیت برق شهرستان رودسر و آسیب دیدن حدود 10 تا 15 میلیارد تومان به زیرساخت های آن در بحران برف سال 98 تصریح کرد: یکی از برنامه های شرکت توزیع برق گیلان در فاز اول، اجرای 60 کیلومتر از شبکه های برق شهرستان رودسر به کابل خود نگه دار بوده و همچنین برنامه هایی برای شبکه های فشار متوسط در این شهرستان داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشترکین مصرف برق در تابستان را مدیریت کنند

مشترکین مصرف برق در تابستان را مدیریت کنند