مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 13:502020-07-15حوادث

دستگیری زوج کیف قاپ در اراک / اعتراف به 12 فقره سرقت


رییس پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری زوج کیف قاپ و موبایل قاپ در عملیات کارآگاهان این پلیس در اراک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ کامیار چهری در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره کیف قاپی و موبایل قاپی در 2 هفته اخیر در شهرستان اراک، بلافاصله تیم های تخصصی از مأموران پلیس آگاهی استان بررسی موضوع را آغاز کردند.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده از مالباختگان مشخص شد که راکب و سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت در خیابان ها و کوچه های خلوت اقدام به کیف قاپی از بانوان می کنند و بلافاصله از محل متواری می شوند.

این مقام انتظامی افزود: در روند تحقیقات تخصصی پلیس، سرانجام سرنخ هایی از یک مرد به عنوان راکب و زنی سرنشین به دست آمد و هر دو در عملیاتی از سوی مأموران پلیس آگاهی دستگیر شدند.

وی با اشاره به اعتراف سارقان به 12 فقره کیف قاپی و موبایل قاپی در اراک خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری از اموال مسروقه کشف و به مالباختگان برگردانده شد.

چهری با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند از شهروندان به خصوص خانم ها خواست از تردد تنها در ساعات پایانی شب و اماکن خلوت پرهیز کرده و به توصیه های پلیس در پیشگیری از کیف قاپی توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری زوج کیف قاپ در اراک / اعتراف به 12 فقره سرقت

دستگیری زوج کیف قاپ در اراک / اعتراف به 12 فقره سرقت