مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 14:452020-07-15بين الملل

مسکو:قصد آمریکا ارسال سلاح برای تروریست های سوریه است


نماینده دائم روسیه در دفتر سازمان ملل متحد در ژنو تاکید کرد که دلیل مخالفت آمریکا و متحدانش نسبت به هماهنگی با دولت سوریه برای ارسال کمک های بشردوستانه این است که در پوشش این کمک ها سلاح برای تروریست ها ارسال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نماینده دائم روسیه در دفتر سازمان ملل در ژنو گفت که آمریکا و متحدانش از مسئله کمک های بشردوستانه به سوریه به عنوان پوششی برای انتقال سلاح به گروه های تروریستی و تضعیف حاکمیت وتمامیت ارضی آن استفاده می کنند.

گنادی گاتیلوف  در گفت وگو با روزنامه روسی ایزوستیا گفت: برکسی پوشیده نیست که ایالات متحده و متحدانش از قضیه کمک های بشردوستانه برای تحقق اهداف سیاسی خود در سوریه استفاده می کنند تا حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه را تضعیف کنند، آن هم از طریق ارائه برخی امکانات سیاسی و اقتصادی و کمک به مناطقی که توسط گروه های تروریستی کنترل می شوند .

این دیپلمات روسی  با اشاره به اینکه غرب، سرسختانه از پذیرش تغییراتی که از زمان ایجاد مکانیسم تحویل کمک های بشردوستانه در سال 2014 به وجود آمده است، امتناع می ورزد، از آن خواست که ارسال کمک های بشردوستانه به داخل کشور سوریه را آغاز کند و اطمینان خاطر داد که دولت سوریه آماده همکاری مثبت در این زمینه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو:قصد آمریکا ارسال سلاح برای تروریست های سوریه است

مسکو:قصد آمریکا ارسال سلاح برای تروریست های سوریه است