مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 16:002020-07-15سياسي

غفلت مسئولان و مردم از چالش ها و محرومیت های روستای قمرود


قم؛ مدیر موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم گفت:مردم روستای قمرود در اوج محرومیت قرار دارد ولی ما از این مسئله مهم غافل هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ؛ سید محسن چاووشیان عصر چهارشنبه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که در محل سالن اجتماعات فرهنگسرای جوان قم برگزار شد، با اشاره به اینکه مردم روستای قمرود در اوج محرومیت قرار دارند اما مسئولان و همه از این مسئله غافل هستیم.

وی افزود: برای این منطقه و محرومیت های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی آن پژوهش هایی در دست بررسی است اگر به وضعیت فرهنگی و اجتماعی این منطقه ورود نکنیم با آسیب های بسیاری روبرو خواهیم شد.

چاووشیان با اشاره به فرمایشات و تأکیدات رهبر معظم انقلاب گفت: باید به مناطق مسکونی پیرامون بقاع متبرک رسیدگی شود و نباید محرومیتی در این مناطق باشد اما باز این منطقه با محرومیت های بی شماری روبرو است.

مدیر مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی در بخش دیگری از این نشست با تاکید بر اینکه معضل اعتیاد یک آسیب اجتماعی نگران کننده ای بوده و مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی با همکاری بهزیستی به طور جدی ورود کرده است، گفت: برای این منظور برنامه هایی برای توانمندسازی جوانان و به ویژه زنان در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت مسئولان و مردم از چالش ها و محرومیت های روستای قمرود

غفلت مسئولان و مردم از چالش ها و محرومیت های روستای قمرود