مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 16:202020-07-15سياسي

آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن تا پایان دولت دوازدهم


معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: افتتاح هر دو پروژه اولویت دار (طرح اقدام ملی مسکن و مترو بهارستان) را تا پایان دولت دوازدهم به شهروندان اصفهانی نوید می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، حبیب اله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید طی سفر به استان اصفهان ظهر امروز از پروژه های اولویت دار شهرهای جدید بازدید کرد و پس از آن طی نشستی با حضور علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، مدیران عامل شهرهای جدید اصفهان و اعضاء هیأت مدیره، مشکلات پروژه های در دست اقدام شهرهای جدید استان را مورد بررسی قرارداد.

   حبیب اله طاهرخانی در حاشیه این نشست با توجه به بازدید به عمل آمده از شهر جدید بهارستان، به بررسی پیشبرد دو طرح مهم در این شهر اشاره کرد و اذعان داشت:  طرح اقدام ملی از اولویت های دولت و وزارت خانه راه و شهرسازی است که در این اقدام شهرهای جدید به خصوص در کلان شهرها نقش محوری در تأمین مسکن مناطق کلان شهر را ایفا می کنند.

    معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید افزود: برای سه شهر جدید استان اصفهان 45 هزار واحد طرح اقدام ملی برنامه ریزی شده است که بخشی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن تا پایان دولت دوازدهم

آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن تا پایان دولت دوازدهم