مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 18:502020-07-15سياسي

توجه به توامند سازی زنان در جامعه/ آسیب های اجتماعی منطقه قمرود در آستانه هشدار


مدیر موسسه مردم نهاد خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم گفت: این موسسه در راستای توانمند سازی زنان با استفاده از شیوه های علمی و آموزشی در ایران و برخی کشورهای اروپایی به صورت جدی ورود کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید محسن چاووشیان چهارشنبه شب در نشست خبری که در تالار اجتماعات فرهنگسرای جوان برگزار شد، با اشاره به برخی فعالیت های موسسه خانواده اسلامی و تربیت اسلامی و تربیت معنوی اظهار کرد: محرومیت زدایی از جمله برنامه هایی است که از سوی این موسسه مردم نهاد به صورت علمی مورد بررسی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه 5 منطقه در قم به عنوان منطقه محروم در طرح علمی محرومیت زدایی به استانداری پیشنهاد شد، تصریح کرد: روستای قمرود از جمله مناطق محروم قم است که در اوج محرومیت از ابعاد مختلف محسوب می شود اما مسئولان و مردم از این مسئله که بیخ گوش شهر قم رخ داده است غافل هستند.

مدیر مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی با عنوان اینکه برای رفع محرومیت از این منطقه و محرومیت های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی آن پژوهش هایی در دست بررسی است، تصریح کرد: در صورتی که به وضعیت فرهنگی و اجتماعی این منطقه به صورت جدی توجه نشود با آسیب های بسیار فراوانی در آینده روبرو خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به توامند سازی زنان در جامعه/ آسیب های اجتماعی منطقه قمرود در آستانه هشدار

توجه به توامند سازی زنان در جامعه/ آسیب های اجتماعی منطقه قمرود در آستانه هشدار