مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 19:052020-07-15اجتماعي

سیل در خراسان شمالی؛ آسیب هایی محدود به راه روستایی و مزارع + فیلم


بازندگی های شدید در خراسان شمالی طی شب گذشته باعث وقوع سیل، انسداد برخی جاده ها، آسیب به مزارع و راه های روستایی چند شهرستان استان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد بارندگی های رگباری و شدید طی از ابتدای چهارشنبه شب در خراسان شمالی باعث وقوع سیلاب در برخی نقاط استان ازجمله راه ها، مزارع کشاورزی و همچنین منازل روستایی شد.

سیل در 4 شهرستان خراسان شمالی جواد نظری بابیان اینکه این بارش ها بیشتر شهرستان های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و شیروان را تحت تأثیر خود قرار داده است، اظهار کرد: طی روزهای اخیر بارندگی های شدید، رگباری و سیل آسا خسارت هایی را بر اساس بررسی های اولیه به مزارع کشاورزی و راه های فرعی روستایی وارد کرده است.

وی با اشاره به نقاط متأثر از وقوع سیل تصریح کرد: مزارع و راه روستای روستاهای زوعلیا، ملاحسن و شیرآباد مانه و سملقان، بخش مرکزی و گرمخان بجنورد، سرداب و سرانی و دره زو در شهرستان شیروان، روستاهای تازه قلعه، داشلی قلعه و سوخسو انقلاب در بخش غلامان شهرستان راز و جرگلان تحت تأثیر این سیلاب ها قرار گرفتند.

وضعیت هوا تا جمعه نارنجی است مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی از اعلام هشدار و آماده باش به دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها خبر داد و گفت: بر اساس اعلام هواشناسی در استان هشدار نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل در خراسان شمالی؛ آسیب هایی محدود به راه روستایی و مزارع + فیلم

سیل در خراسان شمالی؛ آسیب هایی محدود به راه روستایی و مزارع + فیلم