شاخص های کیفیت آموزش عالی در ایران بومی سازی نشده استبه گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بابک حمیدیا عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) و رییس مرکز نوآوری این دانشگاه در برنامه رادیویی گفتگوی علمی با بیان اینکه کیفیت مفهومی است که با آموزش عالی عجین شده است، - عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) با اشاره به کپی سازی شاخص های کیفیت آموزش عالی در ایران گفت: یک تغییرات ظاهری و اندک در راستای بومی سازی شاخص ها انجام شده است. به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بابک حمیدیا عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) و رییس مرکز نوآوری این دانشگاه در برنامه رادیویی گفتگوی علمی با بیان اینکه کیفیت مفهومی است که با آموزش عالی عجین شده است، گفت: افزایش کیفیت و سطح آموزش عالی باعث رسیدن حاکمیت به اهداف خود در حوزه های مختلف می شود و در واقع وقتی از کیفیت آموزش عالی صحبت می کنیم به دنبال رسیدن به یک هدف مشخص هستیم. وی کیفیت آموزش عالی را تابع اهداف تعیین شده در حوزه های اجتماعی، فناوری و اقتصادی دانست و عنوان کرد: وقتی می گوییم آموزش عالی با کیفیت خوب ارائه می شود، به این معنا است که کشور را به هدف خود نزدیک تر می کند؛ بنابراین در هر کشوری وقتی اهداف با یکدیگر متقاوت باشند، تعریف کیفیت آموزش عالی نیز متفاوت خواهد بود. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |