مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 03:252020-07-16اقتصادي

تسریع در اجرای پروژه انتقال آب به قروه نیاز ضروری است


فرماندار قروه با تأکید بر تسریع در پروژه انتقال آب قروه، از تخریب جاده های روستایی توسط معادن شهرستان گفت و به نداشتن جاده در 50 درصد از روستاها اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین الماسی شامگاه چهارشنبه در نشست هم اندیشی دهیاران و بخشداران شهرستان قروه با مدیرکل امور روستایی استانداری کردستان، با اشاره به مشکلات حوزه روستایی شهرستان اظهار داشت: اصلی و مهمترین مشکل شهرستان قروه مربوط به آب است که تا حدودی تا زمان انتقال آب در حال مدیریت هستیم اما با این وجود تسریع در پروژه انتقال آب ضرورت دارد.

به گفته او گرچه میانگین آسفالت جاده های روستایی قروه بالاست اما تمامی این جاده ها بر اثر استفاده معادن تخریب شده اند و در حال حاضر 50 درصد از روستاهای شهرستان جاده ندارند.

الماسی با اشاره به فاضلاب روستایی و مشکلات مرتبط به این مسئله گفت که اجرا شدن فاضلاب یک دغدغه است و اجرا نکردن آن هم یک دغدغه و همین باعث شده نتوان در این زمینه درست پیش رفت.

او به بحث زباله های روستایی هم پرداخت و از سامان دهی 102 دهیاری شهرستان گفت و تصریح کرد که با استفاده از ظرفیت های موجود در شهرستان می توان اقداماتی در راستای رفع مشکلات روستایی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در اجرای پروژه انتقال آب به قروه نیاز ضروری است

تسریع در اجرای پروژه انتقال آب به قروه نیاز ضروری است