مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 03:252020-07-16اقتصادي

اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح روشنایی پل آدینان سقز تامین شد


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: اعتبار موردنیاز برای اجرای پروژه روشنایی پل آدینان سقز تأمین شده و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدراشد مدرس گرجی شامگاه چهارشنبه در دیدار با فرماندار شهرستان سقز با بیان اینکه روشنایی پل آدینان سقز با هزینه 26 میلیارد ریالی انجام می شود، اظهار داشت: همچنین 20 میلیارد ریال برای تعریض راه سقز - مریوان و افزایش ایمنی پل های این مسیر اختصاص یافته است.

وی افزود: انجام روکش این مسیر و نوسازی ماشین آلات، در دستور کار و بخشی از روکش آسفالت مسیر سقز - بانه نیز انجام شده است و اختصاص مصالح برای ایجاد پل جهت مسیر سخت گذر گردنه میرگه نقشینه - شیخ چوپان نیز انجام می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان خواستار اختصاص اعتبارات بیشتر شهرستانی به حوزه راه شد و با اشاره به تلاش ها جهت جذب اعتبارات ملی، ادامه داد: به تازگی 50 میلیارد تومان مازاد بر اعتبارات ابلاغی از وزارتخانه، اعتبارات جذب شده است.

فرماندار شهرستان سقز نیز در این دیدار با اشاره به وسعت شهرستان و پایین بودن میزان برخورداری روستاها نسبت به استان از راه دسترسی مناسب و آسفالت بر ضرورت تسطیح و رگلاژ و آسفالت راه ها تاکید کرد و یادآور شد: میزان برخورداری بخش های سرشیو و امام از راه آسفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح روشنایی پل آدینان سقز تامین شد

اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح روشنایی پل آدینان سقز تامین شد