مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 04:252020-07-16اقتصادي

شهروندان استان تهران به مناطق ییلاقی سفر نکنند


مدیر امور عشایر استان تهران با اشاره به اینکه کرونا در جمعیت 15 هزار نفری عشایر استان تهران مشاهده نشده است گفت: شهروندان استان تهران برای جلوگیری از کرونا به مناطق ییلاقی سفر نکنند.

- هاتف ممیزی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه کوچ پاییزه عشایر استان تهران به سمت مناطق گرمسیر از نیمه شهریورماه آغاز می شود اظهار داشت: امسال هر چند که احتیاط و مراقبت بهداشتی برای مقابله با بیماری کرونا اشتیاق و شور و شوق سفر را برای عشایر کم رنگ کرده اما آنها برای تداوم زنجیره حیات به کوچ خواهند پرداخت.

ممیزی با بیان اینکه کرونا در جمعیت 15 هزار نفری عشایر استان تهران دیده نشده است گفت: در این راستا از همه شهروندان استان تهران می خواهیم که به مناطق ییلاقی سفر نکنند و همچنین تأکیدات ما به عشایر این بوده که از پذیرفتن میهمان خودداری کنند.

مدیر امور عشایر استان تهران عنوان داشت: ضرورت اتخاذ تدابیر جدی مقابله با شیوع کرونا در بین جمعیت عشایری به ویژه زمانی دوچندان می شود که بدانیم کوچروها نقش بسزایی در تولید مواد لبنی و دامی دارند، به گونه ای که عشایر استان تهران طی سال گذشته بیش از 67 هزار تن محصول تولید کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان استان تهران به مناطق ییلاقی سفر نکنند

شهروندان استان تهران به مناطق ییلاقی سفر نکنند