مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 04:252020-07-16پزشكي

افزایش 50 درصدی انجام سی تی اسکن در بیمارستان خلیج فارس


مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان گفت: در سال 98 در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس بیش از شش هزار سی تی اسکن انجام شد.

- ایسنا/هرمزگان مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان گفت: در سال 98 در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس بیش از شش هزار سی تی اسکن انجام شد.

دکتر مریم امیری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بخش سی تی اسکن بیمارستان خلیج فارس یکی از بخش های بیمارستان است که فعالیت زیادی داشته و ارائه خدمت به مراجعین دارد.

این مقام مسئول افزود: با شیوع ویروس کرونا در کشور و با توجه به اینکه یکی از راه های تشخیص و مشاهده پیشرفت این بیماری انجام سی تی اسکن است، فعالیت بخش سی تی اسکن بیمارستان نیز افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: در سال گذشته در مجموع توسط بخش سی تی اسکن بیمارستان خلیج فارس شش هزار و 63 سی تی اسکن انجام داده است که 576 سی تی مربوط به اسفند ماه سال 98 است.

امیری ادامه داد: با شیوع بیشتر بیماری کووید19 در هرمزگان و قرمز شدن استان، شاهد افزایش روزانه انجام سی تی اسکن در استان بوده ایم.

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان اضافه کرد: در سه ماهه ابتدایی سال جاری 2هزار و 671 سی تی اسکن در بیمارستان خلیج فارس انجام شده است که از این تعداد، هزار و 498 مورد آن مربوط به خرداد ماه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 50 درصدی انجام سی تی اسکن در بیمارستان خلیج فارس

افزایش 50 درصدی انجام سی تی اسکن در بیمارستان خلیج فارس