مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 05:162020-07-16حوادث

رانش زمین در بستر رودخانه روستای پاسند/ مسؤولان پای کار بیایند+ عکس و فیلم


در روستای پاسند بهشهر، در مواقع بروز سیل برخی از روستاییان از کنار پنجره از سیلاب عکس و فیلم می گیرند چه بسا که این آخرین سلفی یا فیلمبرداری شان باشد!! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، در سال های اخیر همواره شاهد وقوع جریان سیل در نقاط مختلف استان مازندران بودیم، که البته خرابی هایی را هم در بر داشت.

در هفته جاری هم شاهد وقوع سیل غیرمنتظره در برخی روستاهای استان بودیم، گزارش های مردمی حاکی از آن است که وقوع سیل روستای پاسند از بخش مرکزی بهشهر طی دو روز اخیر موجب شد، تا باری دیگر رانش زمین در ایم منطقه خودنمایی کند.

حجم بالای آب درون رودخانه در حدی است بود که ضربه محکمی به دیواره رودخانه وارد کرده و بعد با تغییر مسیر موجب رانش زمین خواهد شد، خوشبختانه با کاهش بارندگی حجم آب کمتر شد و این جریان شدت پیدا نکرد.

نکته مهم اینکه؛ در این روستا برخی منازل در حاشیه بستر این رودخانه و پشت دیوار حایل قرار دارند، که تعدد سیلاب ها در طی سال های اخیر موجب کم شدن فاصله بین رودخانه و خانه ها شد، از آنجایی که حجم خرابی سیل بعدی مشخص نیست و اگر زیاد باشد این منازل را که حدود 40 درصد از منازل روستای پاسند را تشکیل می دهند تخریب خواهد کرد!!!


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانش زمین در بستر رودخانه روستای پاسند/ مسؤولان پای کار بیایند+ عکس و فیلم

رانش زمین در بستر رودخانه روستای پاسند/ مسؤولان پای کار بیایند+ عکس و فیلم