مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 05:252020-07-16سياسي

افتتاح نخستین مجتمع دانش آموزی گردشگری در ورسک سوادکوه


در آیینی، مجتمع بومگردی دانش آموزی ورسک سوادکوه با حضور استاندار مازندران و سایر مسئولان استانی، افتتاح شد.

- افتتاح نخستین مجتمع دانش آموزی گردشگری در "ورسک" سوادکوه ایسنا/مازندران در آیینی، مجتمع بومگردی دانش آموزی ورسک سوادکوه با حضور استاندار مازندران و سایر مسئولان استانی، افتتاح شد.

احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در این مراسم انجام پروژه مجتمع آموزشی گردشگری ورسک را نمونه مطالبه گری دانست که نشان داد می توان از ظرفیت های خالی، ظرفیت فعال ساخت و در راستای توسعه بخش های مختلف بهره گیری کرد.

وی اهمیت این پروژه را در توجه به سازمان های مردم نهاد و غیردولتی و توسعه اجتماع محور برشمرد و گفت: باید به این نتیجه برسیم که دولت موضوعات مختلف آموزشی، فرهنگ، اقتصاد و آسیب ها و غیره را با کمک مردم حل کند.

حسین زادگان وظیفه دولت را تمهید زیرساخت ها دانست و یادآور شد: پس از فراهم شدن مقدمات، باید این نوع فعالیت ها به بخش خصوصی و تشکل های مردم نهاد واگذار شود تا آن ها بر اساس اهداف حوزه های فعالیت خود، باری از روی دوش دولت بردارند.

استاندار مازندران با تاکید بر اولوبت بخشی به افزایش کمی و کیفی تشکل های مردم نهاد، سازمان دانش آموزی را یکی از سازمان های غیردولتی برشمرد که ظرفیت قانونی دارد و می توان در سیاست گذاری آن نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نخستین مجتمع دانش آموزی گردشگری در ورسک سوادکوه

افتتاح نخستین مجتمع دانش آموزی گردشگری در ورسک سوادکوه