مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 06:152020-07-16اقتصادي

سرانه فضای ورزشی در استان کردستان افزایش یافت


استاندار کردستان با اشاره به بهره برداری از پروژه های ورزشی در این استان، گفت: خوشبختانه در سه سال اخیر سرانه فضای ورزشی کردستان با رشد قابل ملاحظه ای مواجه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن مرادنیا صبح امروز در دیدار با رییس فدراسیون تیراندازی گفت: توسعه و ارتقا سرانه فضای ورزشی در استان کردستان یکی از اولویت های اصلی در استان کردستان است.

وی بیان کرد: اخیراً با افتتاح چندین طرح سرانه فضای ورزشی استان در مقایسه با سرانه ورزشی کشور رشد قابل ملاحظه ای داشته و مسلماً این امر زمینه رشد و شکوفایی جامعه ورزش استان را مهیا می کند.

استاندار کردستان اظهار کرد: استان کردستان در بسیاری از زمینه های علمی و ورزشی از جمله در رشته تیراندازی دارای جوانان خلاق و مستعدی است و قطعاً در صورت حمایت می توانند در این رشته به موفقیت های فراوانی دست پیدا کنند.

وی افزود: دولت برای ایجاد فضای شور و نشاط در جامعه آماده هرگونه سرمایه گذاری در عرصه های فرهنگی و ورزشی است و به طبع آن نیز در استان کردستان از بسیاری رشته های ورزشی و برنامه های فرهنگی حمایت مناسبی صورت می گیرد.

مرادنیا ادامه داد: تیراندازی و برخی دیگر از رشته های ورزشی با فرهنگ و باورهای اصیل مردم کردستان عجین شده و قطعاً توجه به رشته تیراندازی نیزمی تواند جایگاه استان را در کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه فضای ورزشی در استان کردستان افزایش یافت

سرانه فضای ورزشی در استان کردستان افزایش یافت