مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 06:452020-07-16سياسي

بهره گیری از سلول های بنیادی برای ترمیم ریه بیماران کرونایی


رییس جهاددانشگاهی کشور به اقدامات این نهاد در حوزه کرونا و تولید کیت های تشخیص اشاره کرد و گفت: مرکز رویان موفق شده است با استفاده از سلول درمانی برای ترمیم بخش های آسیب دیده ریه اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرجف حمیدرضا طیبی، رییس جهاد دانشگاهی کشور امروز در دیدار با استاندار البرز با بیان اینکه، جهاد دانشگاهی در حوزه پژوهش و فناوری کارهای بزرگی انجام داده است، گفت: بسیاری از ای اقدامات در استان البرز صورت گرفته است.

رییس جهاد دانشگاهی کشور با اشاره به اینکه استان البرز تنها استانی است که علاوه بر واحد استانی جهاددانشگاهی کشور نیر برای توسعه آن برنامه دارد، افزود: ما در حوزه پژوهش و فناوری کارهای بزرگی انجام داده ایم و فناوری های زیادی را تولید کرده ایم که بخش زیادی از آن در مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری البرز قرار دارد و به شدت دنبال توسعه این فناوری ها هستیم.

این مقام مسؤول مرتفع کردن نیازهای کشور را یکی از اهداف جهاد دانشگاهی برشمرد و یادآور شد: استراتژی ما هم در اشتغالزایی این است که نیروهای علمی و کارشناسی از استان جذب شوند.

آغاز طرح اصلاح نژاد دام سنگین در البرز طیبی اظهار کرد: ما در البرز موضوع اصلاح نژاد دام سنگین را شروع کرده ایم  و تاکنون هم توسعه خوبی پیدا کرده است، در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از سلول های بنیادی برای ترمیم ریه بیماران کرونایی

بهره گیری از سلول های بنیادی برای ترمیم ریه بیماران کرونایی