مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 06:452020-07-16سياسي

حمایت 29 هزار لرستانی از کودکان بی سرپرست یا بد سرپرست


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: 29 هزار و 351 نفر حامی از 9 هزار و 796 کودک در قالب طرح ایتام و محسنین حمایت می کنند.

- جاسم محمدی فارسانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار داشت: حمایت از ایتام ریشه تاریخی در مذهب مردم ایران دارد و هنوز نیز این سنت پسندیده در کشور و لرستان رایج است.

وی با بیان اینکه در استان 5 هزار و 789 نفر در قالب طرح ایتام شناسایی شده اند، افزود: همچنین 4 هزار و هفت کودک که دارای سرپرست بوده اما ولی آنان توانایی کار کردن ندارد را در قابل طرح محسنین شناسایی کرده ایم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان بیان کرد: برای تأمین حداقل نیازهای این کودکان 29 هزار و 351 نفر از آن ها به صورت داوطلبانه و با مبالغ مالی متفاوت حمایت می کنند.

فارسانی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط جدید حامی یابی به صورت زنجیره ای یعنی هر حامی یک حامی جدید معرفی می کند، تصریح کرد: همچنین پیگیری فعال نمودن حامیان غیرفعال که قبلاً همکاری داشته و استفاده از شبکه های مجازی و سایت امداد و تبلیغ از طریق صدا و سیما و رسانه ها از دیگر برنامه های افزایش حامیان این کودکان در لرستان است.

انتهای پیام/85020


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 29 هزار لرستانی از کودکان بی سرپرست یا بد سرپرست

حمایت 29 هزار لرستانی از کودکان بی سرپرست یا بد سرپرست