مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 06:502020-07-16سياسي

آنچه در توان داریم برای توسعه و پیشرفت فعالیت های جهاد دانشگاهی صرف خواهیم کرد


نماینده عالی دولت در اسان البرز گفت: اقدامات بزرگی در مجموعه جهاد دانشگاهی کشور و به تبع آن استان البرز صورت گرفته و از این رو برای تامین زیرساخت های توسعه فعالیت های جهاد دانشگاهی حمایت ویژه ای خواهیم داشت.

- ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در اسان البرز گفت: اقدامات بزرگی در مجموعه جهاد دانشگاهی کشور و به تبع آن استان البرز صورت گرفته و از این رو برای تامین زیرساخت های توسعه فعالیت های جهاد دانشگاهی حمایت ویژه ای خواهیم داشت.

عزیزاله شهبازی روز پنجشنبه 26 تیرماه در دیدار رییس جهاد دانشگاهی کشور، رییس جهاد دانشگاهی البرز و رییس پارک علم و فناوری البرز و مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی و مجموعه پارک علم و فناوری البرز در عرصه های مختلف پژوهشی و دانش بنیان دستاوردهای بسیار خوبی داشته اند، افزود: اکنون فعالیت های پژوهشی و دانش بنیان در البرز با نگاه ویژه ای حمایت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: آماده هستیم هر چه در توان داریم برای توسعه، پیشرفت و رشد مجموعه جهاد دانشگاهی مساعدت کنیم.

شهبازی با بیان اینکه اتحاد و انسجام به ویژه در شرایط فعلی از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: باید دست در دست هم دهیم و با بهره برداری از توان تحقیقاتی و پژوهشی دانشگاهیان برای آبادانی کشور گام برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه در توان داریم برای توسعه و پیشرفت فعالیت های جهاد دانشگاهی صرف خواهیم کرد

آنچه در توان داریم برای توسعه و پیشرفت فعالیت های جهاد دانشگاهی صرف خواهیم کرد