مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-16اقتصادي

اجرای بدون توقف 2100 میلیارد ریال پروژه عمرانی در شیراز


رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر شیراز مدعی شد که اکنون بیش از 2100 میلیارد ریال پروژه عمرانی در بخش های مختلف و بدون توقف در مناطق یازده گانه شیراز مراحل اجرایی را طی می کند.

- نوذر امامی پنج شنبه 26 تیر در مراسم آغاز عملیات اجرایی سرای محله در منطقه بنی هاشمی شیراز، گفت: علی رغم مشکلات اقتصادی که همه نسبت به آن اطلاع دارند، شهرداری شیراز در اجرا و پیشبرد امور عمرانی، از دستگاه های موفق کشور محسوب می شود.

امامی گفت: شهرداری شیراز در ابتدای فعالیت در دور پنجم شورای شهر در سال 96، سه هزار و 700 میلیارد تومان بدهکاری داشت اما امروز به مردم این کلانشهر اعلام می کنیم که با وجود این حجم از بدهی اما اقدامات بزرگی انجام شد و در اقدام است و همچنان طی روزها و ماههای آینده شاهر افتتاح پروژه های در حال اتمام خواهیم بود.

او افزود: یکی از این اقدامات ادامه خط دو متروی شیراز است که اکنون به فلکه امام حسین(ع) رسیده و امید است تا پایان این دور از فعالیت شورا، پایان خط دو مترو در این ایستگاه را اعلام کنیم.

عضو شورای شهر شیراز همچنین از آغاز عملیات اجرایی خط سوم قطار شهری در این کلانشهر خبر داد و گفت: این پروژه قرار است پل معالی آباد را به ایستگاه راه آهن شیراز اصفهان متصل کند و به نوعی امتداد خط یک مترو در شمالغرب شیراز محسوب می شود که زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بدون توقف 2100 میلیارد ریال پروژه عمرانی در شیراز

اجرای بدون توقف 2100 میلیارد ریال پروژه عمرانی در شیراز