مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-16اقتصادي

آغاز پرداخت تسهلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا


دبیر کمیسیون شورای هماهنگی بانک های استان کرستان گفت: بانک های استان کردستان تمرکز خود را بر حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا گذاشته اند و براساس چهارچوبی مشخص، - شروع به پرداخت تسهیلات به این بخش ها کرده اند.

لی اشرف یوسفی قیاسی دبیر کمیسیون شورای هماهنگی بانک های استان کرستان با اعلام این خبر گفت: براساس وظیفه اخلاقی و در راستای مسئولیت های اجتماعی بانک ها، تمامی نیروی خود را برای پرداخت هر چه سریع تر این تسهیلات به کرونا زدگان آغاز کرده ایم و امیدواریم حمایت های بانک ها بتواند گره ای از مشکلات مشاغل آسیب دیده بگشاید.

رییس اداره امور شعب بانک ملی استان کردستان همچنین گفت: بانک ملی با بیشترین تعداد پرونده هایی ارجاعی تا این لحظه تعهد پرداخت به 715 نفر را پذیرفته است.

وی افزود: این افراد از طریق سامانه کارا معرفی شده و روز به روز به تعداد آنها اضافه خواهد شد.

وی تصریح کرد: به همکاران شعب توصیه شده به آسان ترین و کوتاه ترین شیوه پرونده های این عزیزان را تکمیل و پرداختی ها را انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی بانک ملی استان، یوسفی با اشاره به تاکید مقامات ارشد استانی دراین خصوص اظهارداشت: مقامات ارشد استانی از بانک ها انتظار دارند در این دوران همچنان در کنار مردم باقی مانده و میزان بیشتری از منابع خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پرداخت تسهلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا

آغاز پرداخت تسهلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا