مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-16سياسي

شورای نگهبان سد راه ورود افراد ناسالم به درون حاکمیت است


رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات گلستان گفت: شورای نگهبان اجازه نداده قوانین خلاف شرع و قانون اساسی در کشور به تصویب برسد و راه ورود افراد ناسالم به درون حاکمیت را سد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان حمیدرضا بهمنی نژاد ضمن تبریک چهلمین سالروز تاسیس نهاد مقدس شورای نگهباناظهارکرد: قاطعیت مثال زدنی شورای نگهبان در رد صلاحیت افراد فاقد شرایط نمایندگی، از جمله رد صلاحیت تعداد 75 نفر از نمایندگان مجلس دهم، در کنار اقدامات شجاعانه دستگاه قضایی در برخورد با مفاسد اقتصادی موجب امیدواری مردم در برخورد با فساد شده است.

بهمنی نژاد در رابطه با اهمیت و جایگاه شورای نگهبان افزود: شورای نگهبان از جمله نهادهای مهم و اثرگذار برخاسته از متن انقلاب اسلامی است که بود و نبود آن به منزله بود و نبود اصل نظام تلقی می شود.

و به تعبیر دقیق رهبر معظم انقلاب، شورای نگهبان عماد ملت و دین و مایه اطمینان و سکینه قلب مومنین است.

و در حقیقت نبض نظام اسلامی به شمار می رود.

وی درباره مهم ترین وظایف قانونی شورای نگهبان، افزود: شورای نگهبان براساس اصول مندرج در قانون اساسی سه وظیفه مهم و خطیر را برعهده دارد که اولین وظیفه انطباق قوانین و مصوبات مجلس شورای اسلامی با موازین شرع مقدس و اصول ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نگهبان سد راه ورود افراد ناسالم به درون حاکمیت است

شورای نگهبان سد راه ورود افراد ناسالم به درون حاکمیت است