مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 07:502020-07-16حوادث

دستگیری صیادان غیر مجاز در خلخال


رییس اداره حفاظت محیط زیست خلخال از دستگیری صیادان غیر مجاز و بدون پروانه این شهرستان خبر داد.

- رییس اداره حفاظت محیط زیست خلخال گفت: صیادانی که اقدام به صید غیرمجاز و و بدون پروانه صید ماهی در مناطق آزاد و حفاظت شده این شهرستان می کردند، دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، مهدی کسایی افزود: ماموران یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست خلخال با گشت و کنترل در حاشیه رودخانه قزل اوزن در منطقه حفاظت شده آق داغ و مناطق آزاد واقع در بخش خورش رستم این شهرستان موفق شدند 2 صیاد متخلف ماهی را دستگیر کنند.

او اظهارداشت: از این افراد 40 قطعه ماهی از نوع زرد پر و چهار دستگاه چوب ماهیگیری مکانیزه به همراه سایر ادوارت شکار و صید کشف و ضبط شد.

او گفت: این اداره پروانه های عادی صید ماهی با قلاب و تور را برابر با دستورالعمل صدور این گونه پروانه ها تا پایان آذرماه سال جاری برای متقاضیان صادر می کند و پروانه های صادر شده در حوزه استحفاظی استان اردبیل و مناطق آزاد دارای اعتبار خواهد بود.

وی با بیان اینکه صید ماهی بدون اخذ پروانه در رودخانه های جاری منطقه ممنوع است، افزود: رودخانه بزرگ و پرآب قزل اوزن محل زیست 10 گونه ماهی از 2 خانواده کپور ماهیان با 9 گونه و خانواده سگ ماهیان جویباری با یک گونه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری صیادان غیر مجاز در خلخال

دستگیری صیادان غیر مجاز در خلخال