مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 08:002020-07-16سياسي

از مردم یاری تا شهادت+فیلم و عکس


اینجا حکایت عشق به مردم و سرزمین موج می زند آنجا که خون سرخ حافظان امنیت در مسیر خدمت به مردم و مردم یاری زمین خدا را گلگون می سازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، دشمن برنامه ریزی زیادی برای قوم کرد انجام داده بود تا بگوید کردها، دلبستگی به نظام جمهوری اسلامی ندارند.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی با هدف سرگرم کردن انقلاب اسلامی به مسائل داخلی و جلوگیری از همکاری و هماهنگی میان این انقلاب با نهضت های در شرف وقوع، در سایر کشورهای اسلامی، به شکست کشاندن انقلاب اسلامی و بر سرکار آوردن رژیم وابسته، ضربه زدن به انقلاب اسلامی و تضعیف آن با ایجاد اختلاف و تفرقه و جنگ فرسایشی و  ایجاد یک حکومت دست نشانده در کردستان و یا در صورت امکان در سایر مناطق ایران به دنبال ایجاد شورش های قومی در کشور بود.

در سال های نخست پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دولت بعثی عراق و حزب دمکرات، کومله و گروهک های دیگری در کردستان مثل سازمان چریک های فدایی خلق هدف سیاسی مشترکی مبنی بر سرنگونی نظام نوپای جمهوری اسلامی داشتند؛ موضوعی که به همکاری گسترده و فراگیر رژیم صدام ازیک سو و گروه ها از سوی دیگرانجامید، در نتیجه، رژیم عراق امکانات فراوانی را در اختیار آنان گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مردم یاری تا شهادت+فیلم و عکس

از مردم یاری تا شهادت+فیلم و عکس