مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 08:152020-07-16سياسي

مدیریت فضای مجازی اولویت کشور است/ضرورت توجه به استعداد جوانان


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مدیریت فضای مجازی برای حفظ اندیشه و ایمان مردم اولویت اول است که می طلبد مورد توجه قرار گیرد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر پنج شنبه در دیدار با نماینده مردم طبس، بشرویه، فردوس و سرایان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های فضای مجازی بیان کرد: اگر فضای مجازی مهار نشود همه چیز نابود می شود.

وی با بیان اینکه اگر به استعدادهای جوانان انقلابی کشور فرصت دهیم کارها را به بهترین نحو انجام می دهند، اظهار کرد: متاسفانه با جوانان برای تولید فضای مجازی همکاری نمی شود.

آیت الله عبادی ادامه داد: گفته می شود ضربه اقتصادی تحمیل شده به کشور اعم از کم ارزش شدن پول ملی ناشی از تبلیغات فضای مجازی بوده است.

وی بیان کرد: در طرح بسته شدن فضای تلگرام با نیروهای خودی همکاری نشد و انقلابی ها از پیام رسان تلگرام حذف شده و فضا به دست دیگران افتاد.

مدیریت فضای مجازی اولویت اول است آیت الله عبادی بیان کرد: مدیریت فضای مجازی برای حفظ اندیشه و ایمان مردم اولویت اول است که می طلبد مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به مشکل مکسن بیان کرد: وضعیت فعلی مسکن بلایی بوده که وزیر قبلی راه و شهرسازی بر سر مردم درآورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت فضای مجازی اولویت کشور است/ضرورت توجه به استعداد جوانان

مدیریت فضای مجازی اولویت کشور است/ضرورت توجه به استعداد جوانان