مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 08:252020-07-16ورزشي

برای کسب حداکثر امتیازات خواهیم جنگید/ ابتلای دو بازیکن شهرداری به کرونا


سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: بر روی کاغذ اندک شانسی برای خود قائل هستیم و تا پایان رقابت ها برای کسب حداکثر امتیازات خواهیم جنگید.

- هادی گلمحمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به پیروزی تیم فوتبال شهرداری همدان در دیدار معوقه هفته نوزدهم لیگ دسته دوم فوتبال اظهار داشت: بعد از تعطیلی چندین ماهه لیگ دسته دوم فوتبال کشور اولین دیدار پساکرونایی این لیگ را دو تیم فوتبال شهرداری فومن و شهرداری همدان برگزار کردند.

وی افزود: با توجه به این وقفه طولانی دو تیم از شرایط مسابقه دور بودند ما هم بعد از مجوز برگزاری تمرینات توسط سازمان لیگ نتوانستیم بازی تدارکاتی خوبی را برگزار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه تعدادی از بازیکنان خود را نیز در اختیار نداشتیم، گفت: ما سه بازیکن اصلی خود به نام آرمین طلایی منش، علی ابوالفتحی و کاظم صالحی را به دلیل مصدومیت تا پایان فصل در اختیار نخواهیم داشت.

وی افزود: همچنین قبل از این دیدار نیز جواب تست کرونا دو بازیکن ما مثبت اعلام شد که از اردوی تیم کنار گذاشته شدند و به قرنطینه رفتند به همین دلیل با تیمی جوان راهی فومن شدیم.

گلمحمدی با بیان اینکه برای ارتقای جایگاه خود در جدول رده بندی به سه امتیاز این دیدار معوقه بسیار نیاز داشتیم،گفت: استراتژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای کسب حداکثر امتیازات خواهیم جنگید/ ابتلای دو بازیکن شهرداری به کرونا

برای کسب حداکثر امتیازات خواهیم جنگید/ ابتلای دو بازیکن شهرداری به کرونا