مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 08:402020-07-16اقتصادي

اجرای 3200 مگاوات ظرفیت نیروگاهی جدید در هرمزگان


مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق حرارتی با اشاره به افزایش3200مگاواتی ظرفیت موجود تولید نیروی برق هرمزگان، گفت: درصدد هستیم تا پیش از پیک تابستان سال آینده حدود800 مگاوات وارد مدار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن طرزطلب ظهر پنجشنبه در آیین افتتاح پروژه های صنعت برق استان هرمزگان با تاکید بر اینکه امروز 16 طرح و پروژه تولید، توزیع و انتقال نیروی برق استان با اعتباری بیش از دو هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است، گفت: از میان این طرح ها هفت پروژه مربوط به حوزه انتقال نیروی برق و هفت طرح نیز مربوط به حوزه توزیع شبکه فشار ضعیف است که با اعتباری بالغ بر 352 میلیارد تومان افتتاح شده است.

مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق حرارتی افزود: طرح های یاد شده در حوزه توزیع و انتقال موجب افزایش ظرفیت شبکه، بهبود ولتاژ و پایداری شبکه انتقال در شهرستان های بندرعباس، سیریک، میناب و بندرخمیر خواهد شد.

طرزطلب ادامه داد: تامین برق صنایع واحدهای خدماتی و تولیدی منطقه، کاهش تلفات در استان و کاهش بارهای پست این منطقه از جمله دستاوردهای اجرای این پروژه ها است.

وی به طرح های تولید نیروی نیروی برق استان اشاره کرد و گفت: در شرایط موجود تراز تولید و مصرف منطقه در زمان پیک مصرف منفی بوده و میزان مصرف بالاتر از تولید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 3200 مگاوات ظرفیت نیروگاهی جدید در هرمزگان

اجرای 3200 مگاوات ظرفیت نیروگاهی جدید در هرمزگان