مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 08:452020-07-16بين الملل

خشم کاربران توییتر از حذف «فلسطین» از نقشه گوگل و اَپل


اقدام گوگل و اَپل در حذف «فلسطین» از نقشه های جهانی خشم کاربران را در فضای مجازی برانگیخت و با هشتگ های در کنار فلسطینیان بایستید و فلسطین را آزاد کنید از فلسطینیان حمایت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اقدام دو شرکت آمریکایی گوگل و اَپل در حذف فلسطین از نقشه جهانی، خشم برخی کاربران فضای مجازی را بار دیگر برانگیخت به طوریکه موضوع درخواست کاربران از این دو شرکت برای بازگرداندن فلسطین به نقشه جهانی در توییتر، تِرند شد.

  طبق گزارش روزنامه انگلیسی گاردین ، در سال 2016 برای اولین بار موجی علیه اقدام گوگل در حذف نام فلسطین از روی نقشه جهانی در فضای مجازی به راه افتاد و گوگل در آنجا تأیید کرد که هرگز نام فلسطین در نقشه وجود نداشته که بخواهد حذف شود.

در گزارش 2016 گاردین نوشته شده بود، وقتی در نقشه گوگل کلمه فلسطین را جست وجو می کنید یک طرح کلی را نشان می دهد اما در حالیکه نامی از فلسطین به چشم نمی خورد، نام اسراییل در نقشه گوگل دیده می شود.

در آن زمان یکی از سخنگویان گوگل در واکنش به خشم کاربران در فضای مجازی گفت: هرگز برچسب فلسطین در نقشه گوگل وجود نداشته است با این حال، ما باگی (مشکل فنی) را کشف کرده ایم که برچسب های کرانه باختری و نوار غزه حذف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم کاربران توییتر از حذف «فلسطین» از نقشه گوگل و اَپل

خشم کاربران توییتر از حذف «فلسطین» از نقشه گوگل و اَپل