مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 08:502020-07-16اقتصادي

تامین به موقع نهاده های دامی قیمت مرغ را متعادل می کند


یک مقام مسئول با بیان اینکه هر قیمتی، از عواملی نشات می گیرد و مهمترین عامل در قیمت مرغ نهاده های دامی است، گفت: اگر تامین نهاده های دامی به موقع انجام شود، - قیمت مرغ به حد تعادل خود می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، علیرضا رستمی گفت: هر قیمتی، از یکسری آیتم هایی نشأت می گیرد و مهمترین آیتم در قیمت مرغ نهاده های دامی است.

مدیرکل نظارت بر محصولات کشاورزی و مواد غذایی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان با بیان اینکه نهاده های دامی در کشور با ارز 4200 تومانی وارد می شود، گفت: محاسبه قیمت مرغ در سازمان حمایت مستلزم دریافت اطلاعات از حوزه جهاد کشاورزی و تشکل های تولیدی است.

وی افزود: وقتی همه نهاده های دامی با ارز 4200 تومانی وارد می شود آیا می توان قیمت نهاده را قیمتی بالاتر از ارز 4200 تومانی در نظر گرفت؟ بدون شک سازمان حمایت این کار را نخواهد کرد، چون باعث تضییع حقوق عموم مردم می شود.

رستمی گفت: قیمت مرغ در سازمان حمایت پس از واکاوی (آنالیز) هزینه ها بر اساس نرخ نهاده های دامی که با ارز 4200 تومانی وارد می شود مورد محاسبه قرار می گیرد.

وی در ادامه از وجود 19 هزار بهره بردار (مرغدار) مصرف کننده نهاده دامی در کشور خبرداد و افزود: مسئول ساماندهی بازار و رساندن کالا به مرغدار دستگاه متولی آن است که باید شبکه توزیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین به موقع نهاده های دامی قیمت مرغ را متعادل می کند

تامین به موقع نهاده های دامی قیمت مرغ را متعادل می کند