مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 10:002020-07-16اجتماعي

توضیحات صالح زاده در ارتباط با سیل قائم شهر


شهردار قائم شهر با اشاره به اینکه کل معابر شهری، سطح خیابان ها و حتی روی آسفالت نیز به شدت دچار آبگرفتگی شد، گفت: با کانال هایی که به مرور زمان در ادوار مختلف در سطح شهر احداث شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان قائم شهر، عباس صالح زاده در جمع خبرنگاران در ارتباط با سیل با عنوان اینکه روز گذشته بارندگی کم نظیری در طول 30 سال گذشته داشتیم، اظهار کرد: میزان این بارندگی که در طول یک ساعت اتفاق افتاد، 75 میلی متر از سوی هواشناسی اندازه گیری شده است.

وی با اشاره به اینکه کل معابر شهری، سطح خیابان ها و حتی روی آسفالت نیز به شدت دچار آبگرفتگی شد، افزود: با کانال هایی که به مرور زمان در ادوار مختلف در سطح شهر احداث شد، انتقال آب و تخلیه، در حدود نیم ساعت صورت گرفت و وضعیت عادی سازی شهر، بحث حمل و نقل و ترافیک به فوریت مدیریت شد.

شهردار قائم شهر ضمن تشکر از زحمتکشان شهرداری که به صورت شبانه روزی در خدمت شهروندان هستند، اضافه کرد: مردم در هر نقطه ای از شهر که با آبگرفتگی و هر مشکلی مواجه می شوند، باید با سامانه 137 تماس بگیرند تا همکاران شهرداری با امکانات لجستیکی به کمک شان بیایند.

صالح زاده با بیان اینکه در چند نقطه مثل تقاطع های غیرهمسطح الغدیر، شهیدان سادات نیا (کوچکسرا) و همچنین اسکندرکلا که اداره راه و روستای اسکندرکلا آن را احد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات صالح زاده در ارتباط با سیل قائم شهر

توضیحات صالح زاده در ارتباط با سیل قائم شهر