مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 10:352020-07-16سياسي

جلوگیری از برگزاری 3 مجلس در کرمان/ پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید


استاندار کرمان با اشاره به اینکه برگزاری مراسم در منازل مردم توسط گشت ویژه کووید 19 رصد می شود، گفت: در این راستا شب گذشته از برگزاری سه مجلس در کرمان جلوگیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جواد فدایی پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای اداری استان کرمان بیان داشت: در حال حاضر در جمع مدیران با اظهارنظرهای مواجه هستیم که مبتنی بر علم و تحقیق نیست که موجب مشکلات و ایجاد نگرانی های در جامعه می شود.

وی با بیان اینکه در قرآن گفته شده جایی که علم ندارید تبعیت نکنید، افزود: در مورد چیزی که علم و باور ندارید اظهار نظر نکنید زیرا اظهار نظر بدون تحقیق و علم موجب می شود تا اعتماد عمومی از بین برود که ضرر بزرگی است.

زمان رجزخوانی نیست؛ عمل کنید استاندار کرمان گفت: اکنون زمان شعار دادن و رجزخوانی نیست و زمان عمل است باید صحبت های کارشناسانه و علمی داشته باشیم و بر اساس آن ها عمل کنیم.

فدایی گفت: در راستای تصمیم گیری برای حل مشکلات مردم باید با نظرات کارشناسانه و عالمانه کار را دنبال کنیم ضمن اینکه در این راه با مشکلاتی در سیستم اجرایی یا مسائل اقتصادی و … روبه رو هستیم و مشکلات در کشور وجود داشته و مربوط به الان نیست و در این رابطه نباید قضاوتی عجولانه داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از برگزاری 3 مجلس در کرمان/ پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید

جلوگیری از برگزاری 3 مجلس در کرمان/ پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید