مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 10:402020-07-16سياسي

بیانیه انجمن اسلامی مهندسان ایران درباره حکم اعدام سه معترض آبان98


انجمن اسلامی مهندسان ایران در بیانیه ای خواستار توقف و تجدید نظر در حکم اعدام سه تن از دستگیرشدگان اعتراضات آبان98 شد.

- انجمن اسلامی مهندسان ایران در بیانیه ای خواستار توقف و تجدید نظر در حکم اعدام سه تن از دستگیرشدگان اعتراضات آبان 98 شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، متن بیانیه اخیر انجمن اسلامی مهندسان ایران به شرح زیر است: به نام خداوند بخشنده مهربان خبر مبنی بر قطعی شدن حکم اعدام 3 نفر از جوانانی که در جریان اعتراضات آبانماه 1398 دستگیر شده اند مورد توجه گسترده افکار عمومی قرار گرفت و موجب نگرانی عمیق و عکس العمل روانی جامعه شد تا جایی که بزرگترین واکنش کاربران فضای مجاری را برانگیخت و بعنوان نمونه هشتک #اعدام_نکنید میلیون ها بار در شبکه اجتماعی توییتر که فیلترینگ آن مایه شرمساری است، دیده شد.

خبری که به نگرانی گسترده میان صنوف و اقشار مردم از نخبگان، دانشگاهیان، حقوقدانان، فعالان مدنی، فرهنگی و هنری شکل داد، نشان از وجود حساسیت افکار عمومی به روند رسیدگی غیرعلنی و بدون حضور خبرنگاران نمایندگان رسانه ها و وکلای دادگستری به اتهامات، محاکمه و تعیین مجازات اشد برای محکومین این قبیل پرونده ها دارد.

اکنون که مجازات تعیین شده منجر به واکنش عمومی شده و در حالی که قاطبه اصلاح طلبان، میهن دوستان و آزادیخواهان محکومان را مستحق چنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه انجمن اسلامی مهندسان ایران درباره حکم اعدام سه معترض آبان98

بیانیه انجمن اسلامی مهندسان ایران درباره حکم اعدام سه معترض آبان98