مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 11:002020-07-16ورزشي

امضای تفاهم نامه همکاری کمیته امداد و کانون پرورش فکری کودکان اصفهان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان گفت: کمیته امداد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان تفاهم نامه همکاری یک ساله امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع در آیین امضای این تفاهم نامه با تشریح خدمات و برنامه های کمیته امداد اصفهان اظهار داشت: یکی از دغدغه های اصلی و مهم این نهاد از بدو تاسیس، مسائل فرهنگی و فرهنگ سازی گفتمان دینی و انقلابی در جامعه هدف به عنوان یکی از رسالت های مهم انقلاب اسلامی بوده و هست.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان با اشاره به تفاهم نامه همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، افزود: هدف از این تفاهم نامه استفاده از ظرفیت ها و امکانات طرفین برای غنی سازی اوقات فراغت و  شناسایی و شکوفایی استعداد، خلاقیت، ذوق هنری و ادبی کودکان و نوجوانان و جهت بخشی آن ها در مسیر تحقق ارزش ها و هنجارهای ایرانی- اسلامی و تقویت روحیه انقلابی و رفتار اخلاقی از راه ایجاد فرصت های کتابخوانی و دستیابی به تجربه های ناب و خلاق فرهنگی، هنری، ادبی و علمی است.

وی با بیان این که خدمات فرهنگی کمیته امداد، دوره های سنی مختلف از پیش دبستانی تا افراد مسن و سالخورده را در بر می گیرد، گفت: فعالیت های قرآنی، کتابخوانی، برگزاری اردوهای تفریحی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری کمیته امداد و کانون پرورش فکری کودکان اصفهان

امضای تفاهم نامه همکاری کمیته امداد و کانون پرورش فکری کودکان اصفهان