مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 13:052020-07-16اقتصادي

کمک 9 میلیارد تومانی کمیته امداد اصفهان به مددجویان اجاره نشین


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: کمیته امداد استان اصفهان در سال 98 برای حمایت از مددجویان اجاره نشین 9 میلیارد و 694 میلیون تومان در قالب کمک هزینه اجاره و ودیعه مسکن پرداخت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، هادی بنایی با بیان این که هزینه های مربوط به مسکن سهم بزرگی از سبد مخارج خانوارهای نیازمند شهری را به خود اختصاص داده اند، اظهار داشت: کمک به تأمین مسکن و سرپناه مناسب برای نیازمندان، کمک به توانمندی و عزتمندی آن ها است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان خرید و احداث مسکن مناسب برای نیازمندان در شهرها را با مشکلات زیادی مواجه دانست و گفت: در این شرایط حمایت از مددجویان از راه پرداخت کمک هزینه اجاره ماهیانه و همچنین مشارکت در تأمین ودیعه مسکن، عملی تر و سریع تر است.

وی بیان کرد: 12 هزار و 657 خانوار از جامعه تحت حمایت این نهاد در استان اصفهان فاقد مسکن هستند که در سال 98 خدماتی در این زمینه با اعتبار 9 میلیارد و 694 میلیون تومان دریافت کردند.

بنایی ادامه داد: بیش از 6 میلیارد و 138 میلیون تومان از این مبلغ به صورت وام ودیعه مسکن و بالغ بر 3 میلیارد و 555 میلیون تومان نیز به صورت کمک بلاعوض در زمینه اجاره بها پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 9 میلیارد تومانی کمیته امداد اصفهان به مددجویان اجاره نشین

کمک 9 میلیارد تومانی کمیته امداد اصفهان به مددجویان اجاره نشین