مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 14:552020-07-16سياسي

برخی اموال سازمان تملیکی بین محرومان و حاشیه خوزستان توزیع می شود


با هماهنگی صورت گرفته، برخی اموال دپو شده در انبار گمرک اهوز متعلق به سازمان تملیکی بین محرومان و حاشیه خوزستان توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از انبار قضایی ستاد نظارت گمرکات خوزستان و انبار کالاهای اموال تملیکی خوزستان در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز از انبارهای مختلف کالاهای اموال تملیکی خوزستان بازدید انجام شد.

وی افزود: برای بخشی از این کالاهای موجود در انبار هنوز رأی صادر نشده و تا قبل از صدور رأی چون کالاها متعلق به مردم و صاحبان آن است، نمی توانیم در آن تصرف کنیم تا رأی دادگاه صادر شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: ولی آن بخش از کالاها که رأی دادگاه برای آنها صادر شده دیگر در اختیار دولت است و از اردیبهشت ماه برنامه ریزی شده بود که از این محل درآمدهایی به دولت تعلق بگیرد.

شریعتی در ادامه تأکید کرد: بنابراین باید سریع اقدامات لازم را انجام و با تقسیم بندی این کالاهای با رأی دادگاه در قالب چند بخش موضوع را به تهران اعلام کنیم که در مزایده به فروش برسد.

وی عنوان کرد: اکثر موجود این انبارها شامل اجناس بسیار باقیمتی است که ارزش دارد و باید این منابع را به خزانه بیت المال و دولت برگردانیم؛ بخشی از آنها نیز باید به اشکال مختلف از جمله امانی برای نیازهای محلی استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی اموال سازمان تملیکی بین محرومان و حاشیه خوزستان توزیع می شود

برخی اموال سازمان تملیکی بین محرومان و حاشیه خوزستان توزیع می شود