مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 16:302020-07-16سياسي

پیام تسلیت حزب مجمع ایثارگران در پی درگذشت ابوالقاسم سرحدی زاده


حزب مجمع ایثارگران در پیامی درگذشت ابوالقاسم سرحدی زاده را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران متن پیام تسلیت حزب مجمع ایثارگران به شرح زیر است: مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا ابوالقاسم سرحدی زاده درگذشت! خبر کوتاه بود اما برای آنانکه وی را می شناختند پیش چشمانشان ناباورانه منظومه ای بلند از خصائل انسانی یک مرد گشوده شد.

خلق نیکو، صداقت، ایثارگری، عدالت طلبی، ساده زیستی و دستگیری و حمایت از مظلومان و زحمت کشان آن هم نه آن گونه که عده ای تنها شعارش را سر می دهند؛ او را در جایگاهی ممتاز و رفیع در میان مدیران ارشد جمهوری اسلامی قرار داده است.

مجاهدی نستوه که به عنوان یکی از اعضای اصلی حزب ملل اسلامی بهترین سال های جوانی اش را به مدت 41 سال برای تحقق آرمان آزادی خواهی و در دفاع از دین و میهن در زندان ستم شاهی سپری کرد.

اما برگ زرین کارنامه سرحدی زاده آنجایی نمایان می شود که با منصوب شدن به سمت وزیر کار به عنوان یار و یاور واقعی امام و انقلاب در حمایت از حقوق کارگران و مستضعفان که انقلاب اسلامی به فرموده بنیانگذار فرزانه اش حضرت امام خمینی (ره)، خود وامدار این قشر بوده و باید باشد؛ لحظه ای از پای ننشست و در دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت حزب مجمع ایثارگران در پی درگذشت ابوالقاسم سرحدی زاده

پیام تسلیت حزب مجمع ایثارگران در پی درگذشت ابوالقاسم سرحدی زاده