مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 17:452020-07-16بين الملل

جنبش النجباء: آمریکا یا از عراق برود یا تلفات بیشتر را بپذیرد


جنبش النجباء، مقاومت مسلحانه برای اخراج نظامیان اشغالگر آمریکایی را حق قانونی ملت عراق خواند و گفت آمریکا یا باید برود و یا تلفات بیشتر نیروهای خود را بپذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، معاون دبیر کل جنبش النجباء از گروه های سازمان الحشد الشعبی در عراق گفت که آمریکا قادر به تغییر معادلات در عراق نیست و هیچ گزینه ای در برابر آمریکا جز خروج از عراق یا ماندن و تحمل تلفات بیشتر برای نیروهایشان وجود ندارد.

نصر الشمری در گفت وگو با شبکه المیادین  با بیان اینکه مقاومت از هر عملیاتی علیه آمریکایی ها استقبال می کند، گفت: مقاومت شیوه های مناسبی را برای وادار کردن آمریکایی ها به ترک عراق به کار می گیرد .

او با بیان اینکه نظامیان آمریکایی در عراق نیروهای اشغالگر هستند گفت: حملات مقاومت به آنها روز به روز افزایش خواهد یافت .

این مقام جنبش النجباء در عین حال عملیات مقاومت را محرمانه توصیف کرد و گفت: تصمیم یکپارچه ای در گروه های مقاومت برای مقابله با نیروهای آمریکایی وجود دارد .

الشمری گفت: دولت قدرت اجرایی و نه قانونگذاری است و نه دولت و نه هیچ طرف دیگری نمی تواند مقاومت را از حمله به آمریکایی ها منع کند .

معاون دبیر کل جنبش النجباء ایران را دوست همه گروه های مقاومت خواند و گفت: اما اساسا کسانی که در عراق در برابر سرکشی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش النجباء: آمریکا یا از عراق برود یا تلفات بیشتر را بپذیرد

جنبش النجباء: آمریکا یا از عراق برود یا تلفات بیشتر را بپذیرد