مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 18:552020-07-16بين الملل

دمشق: سازمان ملل اسراییل را به پاسخگویی در قبال جنایاتش وادار کند


نماینده دائم سوریه نزد دفتر سازمان ملل در ژنو گفت که سازمان ملل باید رژیم صهیونیستی را به توقف جنایات و تخلفاتش در حق ملت فلسطین و جولان اشغالی سوریه وادار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سوریه بر ضرورت اتخاذ اقدامات فوری سازمان ملل برای وادار کردن رژیم اشغالگر صهیونیستی به توقف جنایات و تخلفات خود در حق ملت فلسطین و اهالی جولان اشغالی سوریه تاکید کرد.

حسام الدین آلا نماینده دائم سوریه نزد دفتر سازمان ملل و نهادهای بین المللی در ژنو در جلسه امروز مربوط به چهل و چهارمین نشست شورای حقوق بشر گفت: ادامه شهرک سازی های اسراییل در فلسطین و جولان اشغالی سوریه برای تغییر بافت جمعیتی آنها و همچنین الحاق غیرقانونی اراضی اشغالی تخلفات خطرناکی است که باید متوقف شده و اسراییل و حامیان آن پاسخگو باشند.

این دیپلمات سوری بر مسئولیت دائمی سازمان ملل در قبال مسئله فلسطین تاکید کرد و گفت که شورای حقوق بشر سازمان ملل باید تخلفات اسراییل را رصد و ثبت کند و مقامات رژیم اشغالگر را به پاسخگویی در قبال آن ملزم کند.

سفیر سوریه همچنین بر ضرورت رفع محاصره نوار غزه و آزادی فوری اسرا از زندان های رژیم اشغالگر و به خصوص زنان و کودکان هم تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمشق: سازمان ملل اسراییل را به پاسخگویی در قبال جنایاتش وادار کند

دمشق: سازمان ملل اسراییل را به پاسخگویی در قبال جنایاتش وادار کند