مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 23:552020-07-16ورزشي

مهدی زاده: هر بازی برایمان حکم فینال را دارد/ نباید از حریفان خود غافل شویم


هنوز 6 هفته از مسابقات لیگ دسته 3 کشور مانده است و نباید کار صعود تیم محتشم را تمام شده فرض کرد.

- یعقوب مهدی زاده در گفت و گو با روابط عمومی باشگاه محتشم تبریز گفت: 4 امتیاز فاصله با تیم دوم، حاشیه امنیتی برای تیم محتشم تبریز فراهم کرده است، اما این به معنای صعود تیم نبوده و هنوز 6 هفته از مسابقات باقی مانده است.

وی گفت: در بازی هایی که به میدان خواهیم رفت هر بازی برای ما حکم فینال را داشته و هیچ حریفی را دستکم نخواهیم گرفت و      نهایت تلاش خود را خواهیم کرد که تکلیف صعود تیم را با کسب امتیازات لازم سریع تر مشخص کرده و کار را به هفته های آخر کشیده نشود.

مهدی زاده در مورد شرایط برای همه تیم ها است و این شرایط تنها شامل تیم ما نمی شود و باشگاه محتشم تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و 2 بار هم تست دادیم و امیدوارم سایر باشگاه ها نیز همین شرایط را رعایت کرده و مسابقات بدون نگرانی تیم ها به پایان رسد.

مالک باشگاه محتشم تبریز تصریح کرد: باشگاه های خصوصی بیشتر نیازمند توجه هستند و من هیچ انتظار مالی از مسوولان ندارم و تنها خواستار حمایت معنوی آنها هستم و امروز با صراحت عنوان می کنم جزو معدود باشگاه هایی هستیم که هیچ بدهی به بازیکنان خود نداشته و سعی کردیم به هر شکلی که است پرداختی ها را بدون تاخیر واریز نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی زاده: هر بازی برایمان حکم فینال را دارد/ نباید از حریفان خود غافل شویم

مهدی زاده: هر بازی برایمان حکم فینال را دارد/ نباید از حریفان خود غافل شویم