مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 تیر 1399 ساعت 03:302020-07-17بين الملل

راز بمباران ناگهانی شهر الباب از سوی جنگنده های روسیه/ شوک بزرگ به ترکیه


یک رسانه عرب زبان با اشاره به حمله هوایی روسیه به شهر الباب در حومه شرقی حلب به واکاوی دلایل این بمباران پرداخته و از آن به مثابه شوکی به ترکیه و گروههای مسلح وابسته به آنکارا یاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رأی الیوم در مطلبی با اشاره به بمباران شهر الباب در حومه شرقی حلب از سوی جنگنده های روسی در اواخر شب چهارشنبه و اوایل بامداد روز پنجشنبه، به واکاوی این موضوع پرداخته است.

این رسانه آورده است: حمله هوایی روسیه به شهر الباب در اواخر شب چهارشنبه و اوایل بامداد پنجشنبه، به مثابه شوکی برای ترکیه و گروههای مسلح وابسته به آن که از سال 2017 در این شهر مسلط هستند، محسوب می شود.

رأی الیوم نوشت: شوک از این بابت که این منطقه از جمله مناطقی است که مشمول تفاهمات روسیه و ترکیه است که شهر را از هرگونه بمباران یا حملات سوری و روسی دور نگه می داشت و طی سالهای گذشته جز یکبار، تفاهمات میان آنکارا و مسکو دچار خللی نشده بود.

این اولین حمله روس ها به شهر الباب که از ثبات و آرامش طبق این توافق برخوردار بود محسوب می شود؛ اما چرا روسها حمله هوایی به این شهر انجام دادند؟چرا روس ها حمله هوایی به شهر الباب در حومه شرقی حلب انجام دادند؟ این رسانه می نویسد: به نظر می رسد که این بمباران مخالفان سوری را به هم ریخته است؛ زیرا ارزیابی هایی که آنها از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز بمباران ناگهانی شهر الباب از سوی جنگنده های روسیه/ شوک بزرگ به ترکیه

راز بمباران ناگهانی شهر الباب از سوی جنگنده های روسیه/ شوک بزرگ به ترکیه