مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 تیر 1399 ساعت 04:452020-07-17پزشكي

آخرین وضعیت بیمه تامین اجتماعی دانشجویان علوم پزشکی


معاون فرهنگی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه دانشجویان علوم پزشکی با پرداخت 400 هزار تومان می توانند تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار بگیرند، - معاون فرهنگی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه دانشجویان علوم پزشکی با پرداخت 400 هزار تومان می توانند تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار بگیرند، گفت: از این طریق دانشجویان می توانند سنوات خدمت نیز داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، دکتر سیما سادات لاری در دومین نشست شورای مرکزی دبیران شوراهای صنفی دستیاران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی(ph.

D) که در وزارت بهداشت برگزار شد، با اشاره به طولانی شدن دوران پیک بیماری کرونا و خستگی مردم از این وضعیت گفت: متاسفانه عادی انگاری که از طرف مسؤولان و متعاقب آن از سوی مردم در مواجه با بیماری کرونا ایجاد شد موجب شیوع بیش از اندازه کرونا شد که لازم است جریان سازی لازم را در خصوص مبارزه جدی مردم با شیوع این ویروس صورت دهیم تا مردم از حالت عادی انگاری وضعیت خارج شوند.

وی با بیان این که عدم برگزاری اجتماعات خانوادگی مانند مجالس عروسی و حتی عزاداری بر روحیات مردم فشار وارده کرده است، اظهار کرد: مردم اکنون دورهمی ها و مراسم هایی که سابق بر این در کنار هم برگزار می کردند را ندارند حتی در سوگواری ها نتوانسته اند آن گونه که باید در کنار یکدیگر باشند و غم از دست دادن عز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت بیمه تامین اجتماعی دانشجویان علوم پزشکی

آخرین وضعیت بیمه تامین اجتماعی دانشجویان علوم پزشکی